JA Purity IV JA Purity IV
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Διεθνή
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητικά
  • Πρόσωπα
  • Κοινωνικά
  • Κέρκυρα
JA Purity IV JA Purity IV
Δευτέρα 18 Αυγούστου 2025 13:13
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Διεθνή
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητικά
  • Πρόσωπα
  • Κοινωνικά
  • Κέρκυρα
Τα μπλόκα του καλοκαιριού του 1944 και η επικέντρωση στις ΕΑΜικές περιοχές: «Ο εθνικός κορμός» προετοιμάζει το μέλλον

08-18-2025 8:42
Ιστορία

Τα μπλόκα του καλοκαιριού του 1944 και η επικέντρωση στις ΕΑΜικές περιοχές: «Ο εθνικός κορμός» προετοιμάζει το μέλλον
Ο «προνομιούχος» δάσκαλος και η εύφορη κοιλάδα που δεν υπάρχει

08-18-2025 8:35
Εκπαίδευση

Ο «προνομιούχος» δάσκαλος και η εύφορη κοιλάδα που δεν υπάρχει
Οι Ισραηλινοί στρατιωτικοί που μπαίνουν στην Ελλάδα θα ελέγχονται για εγκλήματα πολέμου όπως συνέβη στο Βέλγιο; (vid)

08-17-2025 16:04
Διεθνή

Οι Ισραηλινοί στρατιωτικοί που μπαίνουν στην Ελλάδα θα ελέγχονται για εγκλήματα πολέμου όπως συνέβη στο Βέλγιο; (vid)
Φρένο από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο στην αναστολή της διαδικασίας ασύλου

08-17-2025 10:08
Διεθνή

Φρένο από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο στην αναστολή της διαδικασίας ασύλου
Οι Έλληνες και το Ισραήλ

08-17-2025 10:01
Διεθνή

Οι Έλληνες και το Ισραήλ
Κατηγορία: Εκπαίδευση
18 Απριλίου 2025

Ποιος θα προστατεύσει τους εκπαιδευτικούς από το διαρκές μπούλιγκ;

Με αφορμή πρόσφατο περιστατικό μήνυσης σε σχολείο, με τον τραυματισμό του 13χρονου μαθητή σε Γυμνάσιο της Πάτρας, κατά τη διάρκεια challenge η Α’ ΕΛΜΕ Αχαΐας καταγγέλλει την ανάπτυξη «τηλεδικείων» και τον κανιβαλισμό σε βάρος τους από μέσα ενημέρωσης και υπηρεσιακούς παράγοντες, χωρίς καν να αναμένονται τα πραγματικά στοιχεία.

Υπογραμμίζουν ότι τα πραγματικά ζητήματα, όπως η εφηβική βία και η αρνητική επίδραση των κοινωνικών δικτύων, παραμερίζονται, ενώ οι ευθύνες μετατίθενται άδικα στους ίδιους, ενώ σημειώνει ότι “όλοι οι εφημερεύοντες εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας ήταν στη θέση τους και εκτελούσαν με συνέπεια τα καθήκοντά τους”.

Τονίζουν τέλος ότι η αντιμετώπιση των προβλημάτων απαιτεί συνεργασία σχολείου, οικογένειας και κοινωνίας και εκφράζουν τις ευχές τους για ταχεία ανάρρωση στον μαθητή που τραυματίστηκε.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της  Ά ΕΛΜΕ Αχαΐας:

Για μια ακόμη φορά διαπιστώνουμε ότι η - εδώ και χρόνια - καλλιεργούμενη απαξίωση των εκπαιδευτικών, κυρίως από την Πολιτεία, αποτελεί το ιδανικό περιβάλλον ενθάρρυνσης του φαινομένου των επιθέσεων και πάσης φύσεως καταγγελιών - μηνύσεων κατά εκπαιδευτικών. Αν όλα αυτά συνδυαστούν με τα φαινόμενα κοινωνικού αυτοματισμού, που γιγαντώνονται σε περιόδους παρατεταμένων οικονομικών κρίσεων, όπως αυτή που επί σειρά ετών βιώνουμε, τότε θα καταλάβουμε ότι οι εκπαιδευτικοί καθίστανται ιδιαίτερα ευάλωτοι.

Το τελευταίο περιστατικό που συνέβη σε σχολείο της πόλης μας με τη μήνυση που λέγεται πως υποβλήθηκε από γονέα κατά παντός υπευθύνου και ο κανιβαλισμός που αναπτύχθηκε απέναντι στους εκπαιδευτικούς επιτείνουν το μέγεθος της απαξίωσης του ελληνικού Δημόσιου Σχολείου. Το γενικό συμπέρασμα που προκύπτει από τις τοποθετήσεις πολλών άσχετων με την εκπαιδευτική πραγματικότητα αλλά δυστυχώς και αρκετών σχετικών, που δυστυχώς κατέχουν και θέσεις ευθύνης, είναι πως όλοι πλην των εκπαιδευτικών έχουν κάνει καλά τη δουλειά τους.

Για μία ακόμη φορά στήθηκαν τηλεδικαστήρια από τα γνωστά πρωινάδικα, από γνωστούς «αστέρες» της «δημοσιογραφίας» με την προσθήκη των απαραίτητων  υπηρεσιακών προθύμων  που με τις τοποθετήσεις τους  κάνουν τους εκπαιδευτικούς βορά στην ανθρωποφάγα δημοσιογραφία, χωρίς κανείς από όλους αυτούς να περιμένει την πλήρη αποτύπωση  των  πραγματικών περιστατικών, χωρίς κανείς να σκέφτεται πως συμβάλλει  έμμεσα  στη διατάραξη του σχολικού κλίματος και στη συκοφάντηση του Δημόσιου σχολείου.  Και επειδή όλες αυτές οι τηλεδίκες έψαχναν να βρουν ευθύνες εκπαιδευτικών, τους διαβεβαιώνουμε λοιπόν πως  μάταιος κόπος.  Όλοι οι εφημερεύοντες εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας ήταν στη θέση τους και εκτελούσαν με συνέπεια τα καθηκοντά τους

Κανείς  όμως και ειδικά οι παράγοντες του Υπουργείου δεν ασχολήθηκαν με την ουσία του γεγονότος. Που δεν είναι άλλη από την εφηβική βία και την αρνητική επίδραση που έχουν στα νέα παιδιά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Τικ Τοκ.

Αντί να αναλάβουν τις πολιτικές ευθύνες  που δεν έχουν ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα, επιλέγουν την εύκολη λύση να μεταθέσουν τις ευθύνες στους εκπαιδευτικούς. Στη γειτονική Αλβανία έχει απαγορευτεί καθολικά το Τικ Τοκ για ένα χρόνο. Στην Αυστραλία απαγορεύεται η πρόσβαση στα κοινωνικά δίκτυα για νέους κάτω των 16  ετών. Στη Γαλλία, Γερμανία και Βέλγιο επίσης ισχύουν περιοριστικά μέτρα.

Διαρκώς επισημαίνουμε τη δύσκολη κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει τα σχολεία της χώρας. Τα προβλήματα και οι κοινωνικές ανισότητες της εποχής έχουν ξεπεράσει προ πολλού τις δυνατότητες ανταπόκρισης των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων. Ανέκαθεν ο ρόλος του εκπαιδευτικού ήταν πολυεπίπεδος και πολυσχιδής. Δυστυχώς εδώ και αρκετά χρόνια το κεντρικό κράτος όχι μονάχα δεν υποβοηθά τον εκπαιδευτικό στη δύσκολη αποστολή του, αλλά τον επιβαρύνει διαρκώς με αχρείαστη γραφειοκρατία, αυξημένα καθήκοντα, αύξηση ωραρίου, ανούσιες «εξωστρεφείς» δράσεις (που γίνονται μόνο για το φαίνεσθαι) και με περίσσιο άγχος και πίεση για το πώς θα ανταποκριθεί στον χώρο εργασίας του αλλά και στην προσωπική του διαβίωση.

Παρόλα αυτά οι εκπαιδευτικοί του δημόσιου σχολείου δίνουν όλο τους τον εαυτό στο λειτούργημα που επιτελούν και προσπαθούν να βρίσκονται όσο γίνεται πιο κοντά στα παιδιά και τις οικογένειές τους. Ως εκπαιδευτική κοινότητα ζητάμε την πρόσληψη γραμματέων, σχολικών φυλάκων, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών και σχολικών νοσηλευτών, ώστε να απεμπλακούμε από όλα τα αντικείμενα που μας εμποδίζουν να επικεντρωθούμε στο εκπαιδευτικό μας έργο.

Ξεκαθαρίζουμε προς πάσα κατεύθυνση ότι θεωρούμε απαράδεκτη κάθε προσπάθεια απαξίωσης του Δημόσιου Σχολείου, κάθε προσπάθεια απαξίωσης και σπίλωσης των εκπαιδευτικών που δίνουν καθημερινά την ψυχή τους μέσα σε αντίξοες συνθήκες! Δηλώνουμε, αδιαπραγμάτευτα, ότι στηρίζουμε τους συναδέλφους με κάθε τρόπο (και την προσφυγή σε νομικές ενέργειες, αν χρειαστεί) εναντίον όσων σπιλώνουν άκριτα την υπόληψή μας και την εργασιακή μας υπόσταση.

Η αντιμετώπιση τέτοιων φαινομένων δεν μπορεί να βασίζεται στην αναζήτηση ενόχων, αλλά στη συνεργασία σχολείου, οικογένειας και κοινωνίας. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να διαμορφώσουμε ένα ασφαλές και υγιές περιβάλλον για τα παιδιά μας.

Ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση στον μαθητή μας καταθέτοντας και  τις ευχές μας για καλό Πάσχα σε αυτόν και την οικογένειά του.

Read next

  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • Threads
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Telegram
  • Trello
  • Email
  • Εκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Διεθνή
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητικά
  • Πρόσωπα
  • Κοινωνικά
  • Κέρκυρα

Διάβασε ακόμα...   

Ο «προνομιούχος» δάσκαλος και η εύφορη κοιλάδα που δεν υπάρχει
Εκπαίδευση 18-08-25

Ο «προνομιούχος» δάσκαλος και η εύφορη κοιλάδα που δεν υπάρχει

Φρένο από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο  στην αναστολή της διαδικασίας ασύλου
Διεθνή 17-08-25

Φρένο από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο στην αναστολή της διαδικασίας ασύλου

Τα μπλόκα του καλοκαιριού του 1944 και η επικέντρωση στις ΕΑΜικές περιοχές: «Ο εθνικός κορμός» προετοιμάζει το μέλλον
Ιστορία 18-08-25

Τα μπλόκα του καλοκαιριού του 1944 και η επικέντρωση στις ΕΑΜικές περιοχές: «Ο εθνικός κορμός» προετοιμάζει το μέλλον

Τα μπλόκα του καλοκαιριού του 1944 είναι σε μεγάλο βαθμό στιγμή ενός εμφύλιου πολέμου. Η συμμετοχή των Ταγμάτων Ασφαλείας και η επικέντρωση στις ΕΑΜικές περιοχές υλοποιήθηκε...

Οι Ισραηλινοί στρατιωτικοί που μπαίνουν στην Ελλάδα θα ελέγχονται για εγκλήματα πολέμου όπως συνέβη στο Βέλγιο; (vid)
Διεθνή 17-08-25

Οι Ισραηλινοί στρατιωτικοί που μπαίνουν στην Ελλάδα θα ελέγχονται για εγκλήματα πολέμου όπως συνέβη στο Βέλγιο; (vid)

Οι Έλληνες και το Ισραήλ
Διεθνή 17-08-25

Οι Έλληνες και το Ισραήλ

Δόλια παρέμβαση στο αντλιοστάσιο του Γαστουρίου
Κέρκυρα 17-08-25

Δόλια παρέμβαση στο αντλιοστάσιο του Γαστουρίου

Οι χαρκάδες
Κέρκυρα 17-08-25

Οι χαρκάδες

Ποιοι ήταν οι ταγματασφαλίτες και καταδότες πρωταγωνιστές του μπλόκου της Κοκκινιάς; Και τι απέγιναν;
Ιστορία 17-08-25

Ποιοι ήταν οι ταγματασφαλίτες και καταδότες πρωταγωνιστές του μπλόκου της Κοκκινιάς; Και τι απέγιναν;

17/08/1944 χαράματα Παρασκευής: Το μπλόκο της Κοκκινιάς
Ιστορία 17-08-25

17/08/1944 χαράματα Παρασκευής: Το μπλόκο της Κοκκινιάς

Φωτιά στον κινητήρα αεροσκάφους που απογειώθηκε από την Κέρκυρα με 250 επιβάτες - ΒΙΝΤΕΟ
Κέρκυρα 16-08-25

Φωτιά στον κινητήρα αεροσκάφους που απογειώθηκε από την Κέρκυρα με 250 επιβάτες - ΒΙΝΤΕΟ

Σαντορίνη: «Τα ηλιοβασιλέματα δεν έχουν ομορφιά όταν στη Γάζα σκοτώνονται παιδιά» 
Επικαιρότητα 16-08-25

Σαντορίνη: «Τα ηλιοβασιλέματα δεν έχουν ομορφιά όταν στη Γάζα σκοτώνονται παιδιά» 

Μιλούν για «ειρήνη» και συνεχίζουν τον πόλεμο
Διεθνή 16-08-25

Μιλούν για «ειρήνη» και συνεχίζουν τον πόλεμο

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΥΡΙΑΚΗ 24 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΣΤΙΣ 20:00 ΣΤΟ ΠΕΝΤΟΦΑΝΑΡΟ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΝ ΗΡΩΪΚΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
Κέρκυρα 16-08-25

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΥΡΙΑΚΗ 24 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΣΤΙΣ 20:00 ΣΤΟ ΠΕΝΤΟΦΑΝΑΡΟ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΝ ΗΡΩΪΚΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

Η Παναγιά τση Πατρίδας.
Κέρκυρα 16-08-25

Η Παναγιά τση Πατρίδας.

Το 112 για όλους… Εναέρια μέσα με… μέσο
Επικαιρότητα 16-08-25

Το 112 για όλους… Εναέρια μέσα με… μέσο

Τουλάχιστον 16 Παλαιστίνιοι νεκροί σε νέα ισραηλινή επίθεση στη Γάζα – Ανάμεσά τους πέντε αιτούντες ανθρωπιστικής βοήθειας
Διεθνή 16-08-25

Τουλάχιστον 16 Παλαιστίνιοι νεκροί σε νέα ισραηλινή επίθεση στη Γάζα – Ανάμεσά τους πέντε αιτούντες ανθρωπιστικής βοήθειας

Παξοί – Αντίπαξοι: Ένα ταξίδι στον παράδεισο του Ιονίου
Διαπόντια Νησιά - Παξοί 16-08-25

Παξοί – Αντίπαξοι: Ένα ταξίδι στον παράδεισο του Ιονίου

drepani.gr

Μια από τις ονομασίες με τις οποίες ήταν γνωστή η Κέρκυρα στην αρχαιότητα ήταν και η Δρεπάνη. Όνομα που χρησιμοποιήθηκε λόγω του σχήματός της. Η Δρεπάνη ταυτίζεται με το όπλο με το οποίο ο Κρόνος σκότωσε τον πατέρα του τον Ουρανό.

argyrades.gr

Σελίδες για τη ζωή, την ιστορία, τον πολιτισμό, στην Κέρκυρα. Με κριτική ματιά στην επικαιρότητα.

drepani
Copyright © 2025 drepani.gr. Με την επιφύλαξη κάθε δικαιώματος.
Το Joomla! είναι Ελεύθερο Λογισμικό που διατίθεται σύμφωνα με τη Γενική Δημόσια Άδεια Χρήσης GNU.