JA Purity IV JA Purity IV
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Διεθνή
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητικά
  • Πρόσωπα
  • Κοινωνικά
  • Κέρκυρα
JA Purity IV JA Purity IV
Δευτέρα 14 Ιουλίου 2025 04:14
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Διεθνή
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητικά
  • Πρόσωπα
  • Κοινωνικά
  • Κέρκυρα
Οι μετανάστες και η δημιουργία του φόβου...

07-13-2025 9:29
Διεθνή

Οι μετανάστες και η δημιουργία του φόβου...
Ρατσισμός και εθνικισμός, όψεις της κυρίαρχης αντιδραστικής ιδεολογίας

07-13-2025 9:11
Επικαιρότητα

Ρατσισμός και εθνικισμός, όψεις της κυρίαρχης αντιδραστικής ιδεολογίας
Καταβύθιση της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής στα υποτιθέμενα «ήρεμα νερά»

07-13-2025 9:05
Διεθνή

Καταβύθιση της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής στα υποτιθέμενα «ήρεμα νερά»
Προβολή του ντοκιμαντέρ "48| Αντίσταση στον μεγάλο εποικισμό" στην πάνω πλατεία την Τρίτη 15 Ιούλη, ώρα 9.00 μμ.

07-13-2025 9:00
Κέρκυρα

Προβολή του ντοκιμαντέρ "48| Αντίσταση στον μεγάλο εποικισμό" στην πάνω πλατεία την Τρίτη 15 Ιούλη, ώρα 9.00 μμ.
Το μεροκάματο του τρόμου – καταθέτουν νομοσχέδιο για 13 ώρες εργασία την ημέρα!

07-13-2025 8:52
Εκπαίδευση

Το μεροκάματο του τρόμου – καταθέτουν νομοσχέδιο για 13 ώρες εργασία την ημέρα!
Κατηγορία: Εκπαίδευση
01 Νοεμβρίου 2024

Οι γονείς συμπαραστέκονται στην κατάληψη του 5ου Λυκείου Νίκαιας

Συμπαραστέκονται στα παιδιά τους  που κάνουν κατάληψη οι γονείς στο 5ο  Λύκειο Νίκαιας. Στν ανακοίνωσή τους  αναφέρονται στην άνευ προειδοποιήσεως συγχώνευση τμημάτων στην Α΄ Λυκείου, η οποία αποτελεί και την βασική αιτία της κατάληψης του σχολείου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Κυρίες και κύριοι αρμόδιοι, 

Στο 5ο Γενικό Λύκειο Νίκαιας,  με προφορική εντολή (!) συγχωνεύτηκαν τα 6 τμήματα της Α’ Λυκείου σε 5. Η απόφαση υλοποιήθηκε από τον Διευθυντή και, μάλιστα, χωρίς να ενημερωθούν οι γονείς των μαθητών. Ενημερωθήκαμε από τα ίδια τα παιδιά μας ότι το σχολείο προχώρησε σε συγχώνευση τμημάτων, όταν, δηλαδή, η απόφαση είχε ήδη υλοποιηθεί. Οι μαθητές του σχολείου προχώρησαν σε κατάληψη.

Το σχολείο περιμένει να λήξει η κατάληψη για να ελέγξει τον αριθμό αναπηριών και ειδικών μαθησιακών δυσκολιών  σε κάθε τμήμα (!) και έτσι να επιβεβαιώσει τη νομιμότητα της προφορικής εντολής, επειδή το ζητήσαμε εμείς οι γονείς εν μέσω κατάληψης. Δεν τις έλεγξε, δηλαδή, πριν τη συγχώνευση.

Άρα, αγνοήθηκαν πλήρως οι γνωματεύσεις των ΚΕΔΑΣΥ των παιδιών μας και η προφορική εντολή για συγχώνευση τμημάτων υλοποιήθηκε μετρώντας απλά κεφάλια μαθητών;;

Απαιτούμε, να ελεγχθούν τα στοιχεία αυτά τώρα, μαζί με όλα τα υπόλοιπα που προϋποθέτει ο Νόμος (πχ τετραγωνικά αιθουσών) και η διαμόρφωση των τμημάτων να βασιστεί μεν στον νόμο αλλά και σε παιδαγωγικά κριτήρια, όπως, εγγράφως, από τις 17/9/2024 ζητάει ο Συνήγορος του Πολίτη από το Υπουργείο Παιδείας.  

Ταυτόχρονα, δεν είναι η πρώτη φορά που σχολείο παιδιού μας τελεί υπό κατάληψη αλλά είναι η πρώτη φορά που αισθανόμαστε το σχολείο των παιδιών μας απέναντί μας. Καταρχάς,  ο Διευθυντής δεν μας ενημέρωσε για τη συγχώνευση των τμημάτων αλλά το μάθαμε από τα παιδιά μας, τα λεγόμενα των οποίων αμφισβητήσαμε κιόλας πολλοί γονείς γιατί μας φαινόταν αδύνατον να μην έχουμε ενημερωθεί ως γονείς/κηδεμόνες από το σχολείο για κάτι τόσο σοβαρό.

Ταυτόχρονα, ο Διευθυντής, αντί να κατευνάζει την ατμόσφαιρα και με συζήτηση να συμβάλλει στη λήξη της κατάληψης, καταφέρνει, αντιθέτως, να δυναμιτίζει την ατμόσφαιρα με διάφορες ατυχείς πρακτικές.

Σήμερα, για παράδειγμα ακούμε από τα παιδιά μας ότι ‘έμειναν’ ήδη στην ίδια τάξη, λόγω απουσιών, σύμφωνα με τον Διευθυντή.  Ακούμε, επίσης από τα παιδιά για ‘λίστα’ (!)  26 (!) μαθητών που θεωρούνται υπεύθυνοι για την κατάληψη και άρα δεν τους επιτρέπεται να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση.  

Ο ίδιος ο Διευθυντής κοινοποίησε σήμερα (29-10-2024) στην ομάδα του Λυκείου στο Facebook, την εξής υπουργική απόφαση, απενεργοποιώντας μάλιστα τα σχόλια, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να συζητήσουμε το σκεπτικό πίσω από αυτήν την ανάρτηση:

Μαθητές/τριες, οι οποίοι/ες με τις πράξεις τους καθιστούν αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη τη σχολική μονάδα, δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και λαμβάνουν αδικαιολόγητη απουσία, για όσες διδακτικές ώρες προβλέπει το ωρολόγιο πρόγραμμα της ημέρας.’ Υ.Α. 110490/ΓΔ4/25-9-2024 (ΦΕΚ 5435/27-9-2024)
για να δικαιολογήσει τη δημιουργία και ύπαρξη αυτής της λίστας, σύμφωνα πάντα με τους μαθητές, δυναμιτίζοντας περαιτέρω την κατάσταση.

Ταυτόχρονα, κυκλοφορούν φήμες για το ποιος έδωσε, τελικά, την προφορική εντολή για τη συγχώνευση και για το κατά πόσο είναι νόμιμη ή όχι. Ποιος την έδωσε, αλήθεια; Άλλες φήμες συμπεριλαμβάνουν την πληροφορία ότι τα διαγωνίσματα που έχουν γράψει τα παιδιά ως τώρα είναι άκυρα, εφόσον αλλάξουν διδάσκοντα καθηγητή. 

Είμαστε πολύ ανήσυχοι και αναστατωμένοι, ενώ τα παιδιά μας κινδυνεύουν παραμένοντας στους δρόμους καθημερινά αντί να παρακολουθούν τα μαθήματά τους. Είμαστε και σοκαρισμένοι,  επειδή σε επίσημες συναντήσεις με τον Διευθυντή του σχολείου, ακόμα και στις 3/10, υπήρξε διαβεβαίωση ότι όλα είναι όπως πρέπει στο σχολείο μας και ότι η χρονιά μας θα κυλήσει ομαλά και ξαφνικά ερχόμαστε τέλη Οκτώβρη, λίγες μέρες μετά, δηλαδή,  να πρέπει να πάνε τα παιδιά μας στο σχολείο ένα πρωί και να μην ξέρουν σε ποιο τμήμα θα είναι, με πόσους και με ποιους συμμαθητές τους και με ποιους καθηγητές. 

Ζητάμε ενημέρωση εγγράφως για τη νομιμότητα της σχετικής προφορικής εντολής αλλά και για τον παιδαγωγικό της χαρακτήρα, με αναλυτικά στοιχεία. 

Θα θέλαμε, επίσης, να κατανοήσουμε το γιατί συνέβη όλο αυτό. Ποιος θεσμός λειτουργεί με προφορικές εντολές? Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη για αυτήν την προφορική εντολή και μάλιστα τέλη Οκτώβρη αναστατώνοντας ένα ολόκληρο σχολείο? 

Βοηθήστε μας να διαχειριστούμε τη δύσκολη κατάσταση στην οποία, αδικαιολόγητα και απαράδεκτα, έχουμε βρεθεί. Η προφορική αυτή εντολή πρέπει να ανακληθεί. Η Δημοκρατία δεν λειτουργεί με προφορικές εντολές αλλά με διαφάνεια και ανάληψη ευθύνης.  Ο Διευθυντής του Λυκείου των παιδιών μας, άραγε, ανέφερε εγγράφως την αντίθεσή του σε αυτήν την προφορική (!) εντολή ή την προσυπογράφει; (Άρθρο 25 του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα (ΔΚ)).

Επιφυλασσόμεθα για την άσκηση κάθε νόμιμου δικαιώματός μας.


Με εκτίμηση,
Οι γονείς μαθητών/τριών του 5ου ΓΕΛ Νίκαιας:

Read next

  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • Threads
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Telegram
  • Trello
  • Email
  • Εκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Διεθνή
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητικά
  • Πρόσωπα
  • Κοινωνικά
  • Κέρκυρα

Διάβασε ακόμα...   

ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΝΔ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ.
Εκπαίδευση 13-07-25

ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΝΔ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ.

Απεργία και συγκέντρωση τη Δευτέρα στο Ελληνικό για τα εργοδοτικά εγκλήματα
Επικαιρότητα 13-07-25

Απεργία και συγκέντρωση τη Δευτέρα στο Ελληνικό για τα εργοδοτικά εγκλήματα

Κάλεσμα εργατικών Σωματείων συγκέντρωση στον ΣΕΜΠΟ (Cosco), Δευτέρα 14.7 στις 6:30πμ, πύλη εισόδου (Προβλήτα ΙΙ και ΙΙΙ)
Εκπαίδευση 13-07-25

Κάλεσμα εργατικών Σωματείων συγκέντρωση στον ΣΕΜΠΟ (Cosco), Δευτέρα 14.7 στις 6:30πμ, πύλη εισόδου (Προβλήτα ΙΙ και ΙΙΙ)

Κάλεσμα εργατικών Σωματείων συγκέντρωση στον ΣΕΜΠΟ (Cosco), Δευτέρα 14.7 στις 6:30πμ, πύλη εισόδου (Προβλήτα ΙΙ και ΙΙΙ) Δε θα επιτρέψουμε τα δολοφονικά φορτία, που μεταφέρουν τα...

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΛΜΕ - ΣΕΠΕ – ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 16/7, 10ΠΜ, ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Εκπαίδευση 13-07-25

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΛΜΕ - ΣΕΠΕ – ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 16/7, 10ΠΜ, ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Απόρριψη 70 αιτήσεων μαθητών/τριών για φοίτηση στην Α’ Λυκείου του Πρότυπου ΕΠΑΛ Περάματος
Εκπαίδευση 13-07-25

Απόρριψη 70 αιτήσεων μαθητών/τριών για φοίτηση στην Α’ Λυκείου του Πρότυπου ΕΠΑΛ Περάματος

Η Ζωζώ
Κέρκυρα 13-07-25

Η Ζωζώ

Επίθεση των ΜΑΤ σε διαδηλωτές υπέρ της Παλαιστίνης στο Μοναστηράκι
Επικαιρότητα 13-07-25

Επίθεση των ΜΑΤ σε διαδηλωτές υπέρ της Παλαιστίνης στο Μοναστηράκι

Αναμνήσεις: Ο Κώστας Μπαλάσκας για τον Σπύρο Σαμοϊλη
Κέρκυρα 13-07-25

Αναμνήσεις: Ο Κώστας Μπαλάσκας για τον Σπύρο Σαμοϊλη

Καταβύθιση της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής στα υποτιθέμενα «ήρεμα νερά»
Διεθνή 13-07-25

Καταβύθιση της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής στα υποτιθέμενα «ήρεμα νερά»

Προβολή του ντοκιμαντέρ
Κέρκυρα 13-07-25

Προβολή του ντοκιμαντέρ "48| Αντίσταση στον μεγάλο εποικισμό" στην πάνω πλατεία την Τρίτη 15 Ιούλη, ώρα 9.00 μμ.

Το μεροκάματο του τρόμου – καταθέτουν νομοσχέδιο για 13 ώρες εργασία την ημέρα!
Εκπαίδευση 13-07-25

Το μεροκάματο του τρόμου – καταθέτουν νομοσχέδιο για 13 ώρες εργασία την ημέρα!

Όλοι/ες στη συγκέντρωση ενάντια στο νέο πειθαρχικό-λαιμητόμο: 16/7, 14:00, Υπουργείο Εσωτερικών
Εκπαίδευση 13-07-25

Όλοι/ες στη συγκέντρωση ενάντια στο νέο πειθαρχικό-λαιμητόμο: 16/7, 14:00, Υπουργείο Εσωτερικών

Το κρουαζιερόπλοιο «Kraljica Marija»
Κέρκυρα 12-07-25

Το κρουαζιερόπλοιο «Kraljica Marija»

«Δανεικοί» εργαζόμενοι – δύο αφεντικά, κανένα δικαίωμα
Επικαιρότητα 12-07-25

«Δανεικοί» εργαζόμενοι – δύο αφεντικά, κανένα δικαίωμα

Πασαλείμματα
Κέρκυρα 12-07-25

Πασαλείμματα

Η δίωξη Τουλγαρίδη: Εκδικητική και έωλη διαδικασία
Εκπαίδευση 12-07-25

Η δίωξη Τουλγαρίδη: Εκδικητική και έωλη διαδικασία

Η Κερκυραϊκή Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης στον Παλαιστινιακό Λαό συνεχίζει τις δράσεις της!
Κέρκυρα 11-07-25

Η Κερκυραϊκή Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης στον Παλαιστινιακό Λαό συνεχίζει τις δράσεις της!

drepani.gr

Μια από τις ονομασίες με τις οποίες ήταν γνωστή η Κέρκυρα στην αρχαιότητα ήταν και η Δρεπάνη. Όνομα που χρησιμοποιήθηκε λόγω του σχήματός της. Η Δρεπάνη ταυτίζεται με το όπλο με το οποίο ο Κρόνος σκότωσε τον πατέρα του τον Ουρανό.

argyrades.gr

Σελίδες για τη ζωή, την ιστορία, τον πολιτισμό, στην Κέρκυρα. Με κριτική ματιά στην επικαιρότητα.

drepani
Copyright © 2025 drepani.gr. Με την επιφύλαξη κάθε δικαιώματος.
Το Joomla! είναι Ελεύθερο Λογισμικό που διατίθεται σύμφωνα με τη Γενική Δημόσια Άδεια Χρήσης GNU.