JA Purity IV JA Purity IV
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Διεθνή
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητικά
  • Πρόσωπα
  • Κοινωνικά
  • Κέρκυρα
JA Purity IV JA Purity IV
Πέμπτη 12 Ιουνίου 2025 02:32
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Διεθνή
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητικά
  • Πρόσωπα
  • Κοινωνικά
  • Κέρκυρα
ΟΧΙ στις διώξεις και την τρομοκρατία - Αγωνιζόμαστε για αξιοπρεπή μισθό/σύνταξη και μόνιμη εργασία!

06-10-2025 17:57
Εκπαίδευση

ΟΧΙ στις διώξεις και την τρομοκρατία - Αγωνιζόμαστε για αξιοπρεπή μισθό/σύνταξη και μόνιμη εργασία!
Ο αγώνας των εκπαιδευτικών στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ τον Ιούνιο του 1998

06-10-2025 14:52
Εκπαίδευση

Ο αγώνας των εκπαιδευτικών στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ τον Ιούνιο του 1998
10/6/1944: Η σφαγή στο Δίστομο

06-10-2025 14:41
Ιστορία

10/6/1944: Η σφαγή στο Δίστομο
Περί Madleen, Sumud και March to Gaza

06-10-2025 9:46
Διεθνή

Περί Madleen, Sumud και March to Gaza
Πάμε Μον Ρεπό για τα γενέθλια του Καρόλου; (Α' μέρος) - Όλοι αύριο Τετάρτη το σούρουπο στο Μον Ρεπό!

06-10-2025 9:29
Κέρκυρα

Πάμε Μον Ρεπό για τα γενέθλια του Καρόλου; (Α' μέρος) - Όλοι αύριο Τετάρτη το σούρουπο στο Μον Ρεπό!
Κατηγορία: Εκπαίδευση
02 Απριλίου 2025

Ιστορίες αριστείας και αξιολόγησης

Στέλιος Βαϊνάς

Αν και η εμπειρία δεν είναι πάντα καλός σύμβουλος μπορούμε να πούμε ότι έρχονται κάποιες στιγμές στη ζωή που αποδίδουν ένα μεγάλο κομμάτι της πραγματικότητας με εξαιρετικά ακριβή τρόπο και ανατριχιαστικά συμβολικό (ή και ειρωνικό).

Μια τέτοια στιγμή μας ήρθε ένα πρωί που δάσκαλοι, μαθητές και γονείς βρισκόμασταν έξω από το σχολείο διαμαρτυρόμενοι για την επικείμενη συγχώνευση του με τη διπλανή μονάδα όπου και εμφανίστηκε ο σχολικός σύμβουλος όχι για να ακούσει τους προβληματισμούς της σχολικής κοινότητας ούτε να μας παρέχει υποστήριξη αλλά για να αξιολογήσει συνάδελφο που υπηρετούσε στο διπλανό σχολείο (που επίσης θα συγχωνευόταν). Όταν αργότερα του ασκήθηκε κριτική για αυτό απάντησε ότι είναι αρμόδιος εκπαιδευτικών θεμάτων και όχι κτηριακών. Το να κλείσει ένα σχολείο συνεπώς δεν αφορά το εκπαιδευτικό του έργο.

Αυτό το γεγονός λοιπόν πέρα από το ότι είναι μόνο ένα μεταξύ δεκάδων αντίστοιχων γεγονότων, μας παρουσιάζει τον πυρήνα του ζητήματος “αξιολόγηση” και φανερώνει τις πραγματικές του διαστάσεις πέρα από οποιαδήποτε φανταχτερή επίστρωση του από λέξεις/φράσεις όπως “εκσυγχρονισμός”, “αναβάθμιση”, “δημιουργική αλληλεπίδραση” κλπ.

Το εν λόγω σχολείο λοιπόν, είναι ένα από τα δεκάδες στην Δυτική Αττική που αναμένεται να συγχωνευτούν από την επόμενη σχολική χρονιά, για να απορροφηθούν σε γειτονικά σχολεία τα οποία θα διογκωθούν, δημιουργώντας υπέρογκες τάξεις στα πλαίσια του “πολυδύναμου” σχολείου όπως αναφέρουν στελέχη του υπουργείου. Άλλη μια φανταχτερή επίστρωση.Φυσικά όπου μεγάλες τάξεις τόσο λιγότερος χώρος για το παιδί αλλά και τόσο λιγότεροι εκπαιδευτικοί. Οι πολλές δυνατότητες αυτής της “πολυδυναμίας” είναι αν μη τι άλλο η εξοικονόμηση στα δημόσια κτήρια, στις παροχές και τις προσλήψεις. Μειώνεται ωστόσο η ποιότητα του μαθήματος αλλά αυτό δεν βαραίνει σε καμία περίπτωση την κρατική επιχειρηματικότητα.

Άλλωστε η τελευταία έχει φροντίσει να ανεβάσει τον πήχη δυσκολίας (στο μάθημα και στη ζωή) για να φανεί ποιοι δάσκαλοι και ποιες μονάδες θα ανταποκριθούν σ αυτές τις νέες απαιτητικές και ανταγωνιστικές συνθήκες. Και θα αξιολογηθούν για το δύσκολο έργο που καταβάλουν όλη τη χρονιά (ή τις χρονιές) όταν θα έρθει ο εκλεκτός του υπουργείου στην τάξη τους για να ψυχανεμιστεί κατά τη μια (1) διδακτική ώρα που θα παρακολουθεί το μάθημα όλη αυτή την προσπάθεια που δήθεν κατεβλήθη από τον εκπαιδευτικό.Αν βέβαια δεν ικανοποιηθούν οι αισθητήρες της αριστείας που διαθέτει λόγω ελλιπούς χρήσης του προτζέκτορα κατά την εκπαιδευτική διαδικασία τότε θα υπάρχουν κυρώσεις. Τώρα αν αυτός κλάπηκε από τα κοντέινερ στα οποία στεγάζεται ένα σεισμόπληκτο σχολείο που 6 χρόνια μετά δεν έχει αποκατασταθεί αυτό είναι θέμα που ή ίδια η σχολική μονάδα έπρεπε να φροντίσει να βρει το κεφάλαιο και την χρηματοδότηση για να πάρει από κάπου ένα νέο κτήριο ή να νοικιάσει ένα τέλος πάντων. Το παράδειγμα είναι πραγματικό και αφορά  περιστατικό που συνέβη στο 17ο Δημοτικό Αιγάλεω πριν λίγες μέρες. Αλλά ας πούμε ότι παρά τις αντιξοότητες, παρά τις ελλείψεις εμείς οι εκπαιδευτικοί και όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι έχουμε υποχρέωση να ασκούμε με συνέπεια το λειτούργημα μας και να δίνουμε τον καλύτερο μας εαυτό.

Ποιος θα αξιολογήσει λοιπόν όσους ευθύνονται για την μη υλοποίηση της σύμβασης 717 στους σιδηροδρόμους;

Ποιος θα αξιολογήσει όσους κρατούν σε ομηρία νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς του 2020 (που δικαιώθηκαν δικαστικά) στο καθεστώς του “δόκιμου” και δεν εφαρμόζουν τις δικαστικές αποφάσεις για μονιμοποίηση τους;

Ποιός θα αξιολογήσει τους υπαίτιους για δεκάδες ζητήματα ασφαλείας που παραμένουν ακόμα σε όλο τον δημόσιο τομέα με κίνδυνο ακόμα και δυο χρόνια μετά από το τρομερό έγκλημα να υπάρξουν νέα Τέμπη είτε στους σιδηροδρόμους είτε στα ετοιμόρροπα σχολεία;

Άραγε οι αρμόδιοι για τη συντήρηση και τη χρηματοδότηση των κρατικών φορέων και υποδομών δεν είναι δημόσιοι λειτουργοί που θα έπρεπε να αξιολογηθούν ; Γιατί παραμένουν στο απυρόβλητο;

Η αλήθεια γύρω από την αξιολόγηση δεν έχει καμία σχέση με τη διαδικασία αλληλεπίδρασης και του feedback ανάμεσα στις διοικούσες και τις διοικούμενες βαθμίδες του δημοσίου. Αν αυτο ίσχυε και δεν ήταν άλλο ένα κυβερνητικό παραμύθι για να ρίξουμε τα σπασμένα στον τελευταίο τροχό της αμάξης θα αξιολογούνταν όλοι ανεξαιρέτως. Είναι λοιπόν μια τιμωρητική πράξη που επιβαρύνει και ενοχοποιεί τους εργαζόμενους και χαμηλά αμοιβόμενους του δημοσίου. Είναι μια αφορμή για επίκληση στον ιδιωτικό τομέα που θα έρθει να καλύψει τις ανεπάρκειες του κράτους όπως άλλωστε τις κάλυψε και η Hellenic Train. Το τελευταίο αφορά άμεσα την αξιολόγηση σχολικής μονάδας, τις συμβάσεις μεταξύ ιδιωτικού και δημοσίου τομέα κ.λπ.

Άλλωστε το διάγγελμα Μητσοτάκη το έκανε σαφές καθώς αφουγκραζόμενος την οργή του κόσμου που κατέβηκε στον δρόμο για  να ζητήσει περισσότερη αξιολόγηση πρότεινε σχετικά με την κυβερνητική συγκάλυψη των Τεμπών να κατοχυρωθεί συνταγματικά η αξιολόγηση στο Δημόσιο και για τις εγκληματικές ευθύνες των αρίστων της Hellenic Train να συναφθεί διακρατική συμφωνία με ξένο οργανισμό, που θα αναλάβει να υποστηρίξει τον ΟΣΕ στη συντήρηση και αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου. Ιδιωτικοποίηση δηλαδή ΚΑΙ της συντήρησης των γραμμών και υποστήριξης των υποδομών.

Επιπλέον είναι σαφές ότι την κυβέρνηση δεν μπορούμε να την πιάνουμε στο στόμα μας και να τους λέμε ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ. Μπορούμε όμως αντί για αυτό να αξιολογήσουμε τους δημόσιους υπαλλήλους. Αυτό ναι μάλιστα ! Για αυτό και προαναγγέλλει ο ίδιος ο πρωθυπουργός ερωτηματολόγια απευθυνόμενα σε 4 εκατομμύρια πολίτες που εγκαλεί να αξιολογήσουν τις δημόσιες υπηρεσίες ενώ οι ίδιοι οι δημόσιοι υπάλληλοι που αντιτίθενται στην κυβερνητική αξιολόγηση διώκονται με εντολή του προηγούμενου υπουργού Πιερρακάκη όπως η Χρύσα Χοτζόγλου που τέθηκε σε δυνητική αργία υπερασπιζόμενη το κατοχυρωμένο δικαίωμα συναδέλφου στην απεργία-αποχή της ΔΟΕ. Τόση δημοκρατία.

Το σίγουρο είναι ότι μερικά εκατομμύρια όντως προχώρησαν σε διαδικασία αξιολόγησης πρόσφατα. Στις πλατείες και στους δρόμους σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Εκεί συμπληρώθηκαν όντως εκατομμύρια “ερωτηματολόγια” και δεν αξιολόγησαν τους δημόσιους υπαλλήλους αλλά εσάς κύριε Μητσοτάκη. Επομένως πρέπει εσείς και η κυβέρνηση σας να παραιτηθείτε για να κάνει επιτέλους και η αξιολόγηση τη δουλειά της.

πηγή: kommon.gr

Read next

  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • Threads
  • Pinterest
  • WhatsApp
  • Telegram
  • Trello
  • Email
  • Εκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Διεθνή
  • Ιστορία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητικά
  • Πρόσωπα
  • Κοινωνικά
  • Κέρκυρα

Διάβασε ακόμα...   

Ο Μητσοτάκης... εγγυητής της πολεμικής μηχανής του Νετανιάχου
Διεθνή 11-06-25

Ο Μητσοτάκης... εγγυητής της πολεμικής μηχανής του Νετανιάχου

Καταγγελία για Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Εκπαίδευση 11-06-25

Καταγγελία για Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

 Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Πρώτη ακτινογραφία για την πορεία των βάσεων
Εκπαίδευση 11-06-25

 Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Πρώτη ακτινογραφία για την πορεία των βάσεων

 Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025 Πρώτη ακτινογραφία για την πορεία των βάσεων Χρήστος Κάτσικας Ο βαθμός δυσκολίας των θεμάτων σε σχέση με πέρυσι και οι μέχρι τώρα ενδείξεις από τα βαθμολογικά κέντρα...

Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας στηρίζει τη συναυλία αλληλεγγύης στη Σπιανάδα την  ΚΥΡΙΑΚΗ 15/6
Κέρκυρα 11-06-25

Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας στηρίζει τη συναυλία αλληλεγγύης στη Σπιανάδα την ΚΥΡΙΑΚΗ 15/6

3η μέρα της δίκης των μελών της ΕΛΜΕ Κέρκυρας στις 16 Ιουνίου
Κέρκυρα 11-06-25

3η μέρα της δίκης των μελών της ΕΛΜΕ Κέρκυρας στις 16 Ιουνίου

Όλοι την Τετάρτη 11/6 στη ΔΙΔΕ Πειραιά -Οι διώξεις δεν θα περάσουν
Εκπαίδευση 11-06-25

Όλοι την Τετάρτη 11/6 στη ΔΙΔΕ Πειραιά -Οι διώξεις δεν θα περάσουν

Πάμε Μον Ρεπό για τα γενέθλια του Καρόλου; (Β' μέρος)
Κέρκυρα 11-06-25

Πάμε Μον Ρεπό για τα γενέθλια του Καρόλου; (Β' μέρος)

ΟΧΙ στις διώξεις και την τρομοκρατία - Αγωνιζόμαστε για αξιοπρεπή μισθό/σύνταξη και μόνιμη εργασία!
Εκπαίδευση 10-06-25

ΟΧΙ στις διώξεις και την τρομοκρατία - Αγωνιζόμαστε για αξιοπρεπή μισθό/σύνταξη και μόνιμη εργασία!

Ο αγώνας των εκπαιδευτικών  στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ τον Ιούνιο του 1998
Εκπαίδευση 10-06-25

Ο αγώνας των εκπαιδευτικών στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ τον Ιούνιο του 1998

10/6/1944: Η σφαγή στο Δίστομο
Ιστορία 10-06-25

10/6/1944: Η σφαγή στο Δίστομο

Περί Madleen, Sumud και March to Gaza
Διεθνή 10-06-25

Περί Madleen, Sumud και March to Gaza

Πάμε Μον Ρεπό για τα γενέθλια του Καρόλου; (Α' μέρος)  - Όλοι αύριο Τετάρτη το σούρουπο στο Μον Ρεπό!
Κέρκυρα 10-06-25

Πάμε Μον Ρεπό για τα γενέθλια του Καρόλου; (Α' μέρος) - Όλοι αύριο Τετάρτη το σούρουπο στο Μον Ρεπό!

Προχωρούμε και δεν υποχωρούμε!
Εκπαίδευση 09-06-25

Προχωρούμε και δεν υποχωρούμε!

Για την απαράδεκτη κατάληψη του πλοίου ‘’Madleen’’ από τον Ισραηλινό στρατό - Όλες/οι στη διαδήλωση στην Ισραηλινή πρεσβεία Δευτέρα 9/6
Εκπαίδευση 09-06-25

Για την απαράδεκτη κατάληψη του πλοίου ‘’Madleen’’ από τον Ισραηλινό στρατό - Όλες/οι στη διαδήλωση στην Ισραηλινή πρεσβεία Δευτέρα 9/6

Με μεγάλη επιτυχία η 11η Συνάντηση Χορωδιών στις Αργυράδες
Κέρκυρα 09-06-25

Με μεγάλη επιτυχία η 11η Συνάντηση Χορωδιών στις Αργυράδες

Συγκέντρωση και πορεία Δευτέρα 9/6 στην ισραηλινή πρεσβεία για την έφοδο στο «Madleen»
Επικαιρότητα 09-06-25

Συγκέντρωση και πορεία Δευτέρα 9/6 στην ισραηλινή πρεσβεία για την έφοδο στο «Madleen»

ΟΛΟΙ -ΕΣ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ  ΔΕΥΤΕΡΑ 9 ΙΟΥΝΙΟΥ, 18:30  ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
Κέρκυρα 09-06-25

ΟΛΟΙ -ΕΣ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑ 9 ΙΟΥΝΙΟΥ, 18:30 ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ

drepani.gr

Μια από τις ονομασίες με τις οποίες ήταν γνωστή η Κέρκυρα στην αρχαιότητα ήταν και η Δρεπάνη. Όνομα που χρησιμοποιήθηκε λόγω του σχήματός της. Η Δρεπάνη ταυτίζεται με το όπλο με το οποίο ο Κρόνος σκότωσε τον πατέρα του τον Ουρανό.

argyrades.gr

Σελίδες για τη ζωή, την ιστορία, τον πολιτισμό, στην Κέρκυρα. Με κριτική ματιά στην επικαιρότητα.

drepani
Copyright © 2025 drepani.gr. Με την επιφύλαξη κάθε δικαιώματος.
Το Joomla! είναι Ελεύθερο Λογισμικό που διατίθεται σύμφωνα με τη Γενική Δημόσια Άδεια Χρήσης GNU.